Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

1Czy dostępne abonamenty różnią się czymś w dostępie do funkcjonalności programu?
Niezależnie, który abonament wykupisz (miesięczny, półroczny, roczny) masz dostęp do wszystkich funkcjonalności w programie.
2Czy inni dietetycy widzą przepisy, które dodaje do programu?
Zarówno przepisy, produkty jak i jadłospisy, które wprowadzasz do programu widzisz tylko Ty i tylko Ty masz do nich dostęp. Układając jadłospis możesz korzystać ze swoich przepisów jak i z dostępnych 1200 potraw w bazie programu.
3Czy otrzymam zwrot pieniędzy w sytuacji, kiedy wykupię abonament roczny i będę chciał wcześniej zrezygnować z programu?
W momencie kiedy użytkownik wykupi abonament półroczny lub roczny i będzie chciał wcześniej niż zakładany abonament przewiduje zrezygnować z programu nie zwracamy pieniędzy.
4Czy jest możliwość wykupienia dostępu do programu Dietico na okres dłuższy niż rok?
Dostęp do programu Dietico możesz wykupić na okres dłuższy niż rok. W takim przypadku ofertę przygotujemy indywidualnie, atrakcyjną cenowo, po wcześniejszym kontakcie z naszym biurem obsługi klienta.
5Czy program muszę zainstalować na swoim komputerze?
Z programu Dietico korzystasz poprzez zalogowanie się na stronie internetowej. Dzięki temu, że masz do programu dostęp online możesz korzystać z niego z każdego miejsca i z każdego urządzenia. My natomiast możemy go stale rozwijać o nowe funkcjonalności, udoskonalać, aktualizować, dodawać nowe potrawy i produkty, a ty, dzięki temu masz cały czas dostęp do najnowszej wersji programu bez potrzeby ponownych aktualizacji. To wszystko sprawia, że program idzie do przodu i stale odpowiada potrzebom dietetyków. Coraz więcej żywieniowców przekonuje się do programów dietetycznych dostępnych w chmurze. Dostęp do kartoteki pacjentów, układanie jadłospisów, wprowadzanie pomiarów, umawianie wizyt – z tych wszystkich funkcji możesz korzystać w dowolnym miejscu, z dowolnego sprzętu i o każdej porze – wystarczy tylko dostęp do Internetu.
6Jak działa 14 - dniowy okres próbny?
Darmowy okres próbny trwający 14 dni ma na celu przetestowanie funkcjonalności narzędzia. W tym czasie możesz testować wszystkie funkcje w programie. Jeśli po tym okresie zdecydujesz się na zakup dalszego dostępu do programu na swoim profilu, musisz wybrać jeden z dostępnych abonamentów oraz dokonanie opłaty. Jeżelii nie zdecydujesz się na zakup programu po okresie testowym, dostęp do wszystkich funkcjonalności zostanie zablokowany.
7Czy aby korzystać z programu muszę podpisać umowę?
Nie wymagamy podpisywania jakiejkolwiek umowy. Wszystkie warunki korzystania z programu dostępne są w regulaminie. Musisz jedynie opłacić wybrany przez siebie abonament i zaakceptować regulamin.
8Czy dostępne abonamenty zakupu programu nie mają dodatkowych, ukrytych kosztów?
Oferowane przez nas abonamenty nie zawierają dodatkowych, ukrytych kosztów.
9Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy fakturę VAT.

Materiały instruktażowe

1W trakcie budowy

Rozwiązywanie problemów

1W trakcie budowy
LogowanieZałóż darmowe konto