Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

1Czy dostępne abonamenty różnią się czymś w dostępie do funkcjonalności programu?
Niezależnie, który abonament wykupisz (miesięczny, półroczny, roczny) masz dostęp do wszystkich funkcjonalności w programie.
2Czy inni dietetycy widzą przepisy, które dodaje do programu?
Zarówno przepisy, produkty jak i jadłospisy, które wprowadzasz do programu widzisz tylko Ty i tylko Ty masz do nich dostęp. Układając jadłospis możesz korzystać ze swoich przepisów jak i z dostępnych 1200 potraw w bazie programu.
3Czy otrzymam zwrot pieniędzy w sytuacji, kiedy wykupię abonament roczny i będę chciał wcześniej zrezygnować z programu?
W momencie kiedy użytkownik wykupi abonament półroczny lub roczny i będzie chciał wcześniej niż zakładany abonament przewiduje zrezygnować z programu nie zwracamy pieniędzy.
4Czy jest możliwość wykupienia dostępu do programu Dietico na okres dłuższy niż rok?
Dostęp do programu Dietico możesz wykupić na okres dłuższy niż rok. W takim przypadku ofertę przygotujemy indywidualnie, atrakcyjną cenowo, po wcześniejszym kontakcie z naszym biurem obsługi klienta.
5Czy program muszę zainstalować na swoim komputerze?
Z programu Dietico korzystasz poprzez zalogowanie się na stronie internetowej. Dzięki temu, że masz do programu dostęp online możesz korzystać z niego z każdego miejsca i z każdego urządzenia. My natomiast możemy go stale rozwijać o nowe funkcjonalności, udoskonalać, aktualizować, dodawać nowe potrawy i produkty, a ty, dzięki temu masz cały czas dostęp do najnowszej wersji programu bez potrzeby ponownych aktualizacji. To wszystko sprawia, że program idzie do przodu i stale odpowiada potrzebom dietetyków. Coraz więcej żywieniowców przekonuje się do programów dietetycznych dostępnych w chmurze. Dostęp do kartoteki pacjentów, układanie jadłospisów, wprowadzanie pomiarów, umawianie wizyt – z tych wszystkich funkcji możesz korzystać w dowolnym miejscu, z dowolnego sprzętu i o każdej porze – wystarczy tylko dostęp do Internetu.
6Jak działa 14 - dniowy okres próbny?
Darmowy okres próbny trwający 14 dni ma na celu przetestowanie funkcjonalności narzędzia. W tym czasie możesz testować wszystkie funkcje w programie. Jeśli po tym okresie zdecydujesz się na zakup dalszego dostępu do programu na swoim profilu, musisz wybrać jeden z dostępnych abonamentów oraz dokonanie opłaty. Jeżelii nie zdecydujesz się na zakup programu po okresie testowym, dostęp do wszystkich funkcjonalności zostanie zablokowany.
7Czy aby korzystać z programu muszę podpisać umowę?
Nie wymagamy podpisywania jakiejkolwiek umowy. Wszystkie warunki korzystania z programu dostępne są w regulaminie. Musisz jedynie opłacić wybrany przez siebie abonament i zaakceptować regulamin.
8Czy dostępne abonamenty zakupu programu nie mają dodatkowych, ukrytych kosztów?
Oferowane przez nas abonamenty nie zawierają dodatkowych, ukrytych kosztów.
9Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy fakturę VAT.
10Czy w trakcie trwania abonamentu mogę zakupić nową subskrypcje?
Tak. W tym przypadku czas trwania nowego abonamentu będzie liczony od momentu zakończenia poprzedniego. W ten sposób nie stracisz, żadnego dnia a Twój abonament zostanie po prostu wydłużony o nowy okres.

Materiały instruktażowe

1W trakcie budowy

Rozwiązywanie problemów

1W trakcie budowy
Logowanie