Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKI COOKIES

Z tego dokumentu dowiesz się o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem ze strony https://dietico.pl/.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie) pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator, tj. Justyna Lipińska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą XLTEAM Justyna Lipińska z siedzibą: Bełchatów 97-400 os. Dolnośląskie 132/16, NIP: 7692055296, REGON 101292020.

Kontakt z administratorem możliwy pod adresem e-mail:  kontakt@dietico.pl

§ 1. Definicje

Poniżej znajdziesz wytłumaczenie podstawowych pojęć znajdujących się w polityce prywatności:

Administrator – Justyna Lipińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą XLTEAM Justyna Lipińska z siedzibą w Bełchatowie 97-400 os. Dolnośląskie 132/16, NIP: 7692055296, REGON: 101292020

Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem, których Użytkownik korzysta ze Strony.

Cookies Administratora – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Strony

Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem Strony.

Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://dietico.pl/

Użytkownik – każdy podmiot na rzecz, którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą̨ być́ świadczone usługi drogą elektroniczną.

 

§ 2. Dane osobowe

  1. Użytkownik może przekazywać swoje dane osobowe Administratorowi za pomocą formularza dostępnego na Stronie, tj. formularza rejestracji konta klienta oraz formularzy kontaktowych.
  2. Administratorem podanych danych osobowych jest Administrator.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia konkretnych akcji w ramach poszczególnego z dostępnych formularzy, w przypadku:
    1. formularza kontaktowego – do przetwarzania danych w celu wysyłania odpowiedzi na zapytanie Użytkownika,
    2. formularza newslettera – do przetwarzania danych w celu wysyłania informacji handlowych dotyczących programu Dietico
    3. formularza rejestracji konta – do przetwarzania danych w celu rejestracji konta i realizacji umowy.
  4. Użytkownik, który chce wykupić abonament w koncie Student przekazuje dane osobowe tj. skan legitymacji studenckiej Administratorowi. Po weryfikacji statusu studenta Administrator zobowiązuje się do usunięcia tych danych.
  5. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością, gdyż zostały podjęte niezbędne czynności celem ich ochrony przed dostępem osób nieupoważnionych. Jednocześnie zostały wdrożone wymagania przewidziane Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO, GDPR).
  6. Dane osobowe, które podajesz są przechowywane przez okres:
    • w przypadku formularza rejestracji – przez okres świadczenia usługi lub do momentu cofnięcia zgody przez użytkownika na przetwarzanie danych,
    • w przypadku formularza kontaktu – przez okres niezbędny dla udzielenia odpowiedzi oraz archiwizacji prowadzonej korespondencji,
    • w przypadku formularza newsletter – przez okres świadczenia usługi lub do momentu cofnięcia zgody przez użytkownika na przetwarzanie danych,
  7. Będąc Użytkownikiem Strony masz prawo do:
    • żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.
  8. Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych podmiotom zewnętrznym t.j. firma hostingowa, firma udostępniająca system do newslettera, firma obsługująca płatności oraz biuro księgowe. Podmioty zewnętrzne świadczące usługi na rzecz Administratora zobowiązane zostały do przestrzegania przepisów ochrony danych osobowych w stopniu zapewniającym bezpieczne przetwarzanie danych Użytkowników.

§ 3. Newsletter

  1. Za pośrednictwem strony można zapisać się do newslettera zawierającego informacje o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z moją aktywnością w Internecie. W celu przesyłania newslettera, przetwarzane są dane osobowe w zakresie imienia i adresu e-mail.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku newslettera jest zgoda Użytkownika wyrażona poprzez zaznaczenie stosownej treści checkboxa przy zapisywaniu się do newslettera. Taką zgodę można w każdej chwili wycofać, rezygnując z otrzymywania newslettera.
  3. Dane przetwarzane są przez czas funkcjonowania newslettera, chyba, że zrezygnujesz z otrzymywania newslettera. Rezygnacja z otrzymywania newslettera spowoduje usunięcie danych: imienia i adresu e-mail z bazy newslettera.

§ 4. Kontakt za pośrednictwem formularza 

  1. Kontaktując się z Administratorem za pośrednictwem formularzy znajdujących się na stronie https://dietico.pl/ w sposób naturalny przekazujesz mi swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości oraz imię i nazwisko. Ponadto, w treści wiadomości możesz zawrzeć również inne dane osobowe.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika wynikająca z zainicjowania kontaktu.
  3. Dane osobowe Użytkownika przekazywane w ramach kontaktu przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi zapytania. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji.

§ 5. Pliki cookies

  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
  2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    • marketingowych (remarketing)
    • określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google,
    • zapewnienia prawidłowego działania Strony.
  3. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony przez Użytkownika może być utrudnione.
  4. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
  5. Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Strony korzystają̨ z niej, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
  6. Administrator usługi wykorzystuje Cookies zewnętrzne w celu popularyzacji serwisu za pomocą̨ serwisów społecznościowych Facebook.com (administrator cookies zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii).

§ 6. Inne technologie

  1. Administrator stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Strony:
    • piksel konwersji Facebooka – w celu zarządzania reklamami na Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych;
    • kod śledzenia Google Analitycs– w celu analizy statystyk Strony

§ 7. Logi serwera

  1. Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona.
  2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
  3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
  4. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
  5. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Logowanie